El passat mes de juny Gilbert & Gaillard va atorgar la Medalla d’or: 93 / 100 punts a l’Auditori 2016.
L’International Challenge i les guies de vins Gilbert & Gaillard estan disponibles en 9 idiomes i són una referència essencial per professionals i amants del vi de tot el món.
La seva missió és promoure i prescriure vins de qualitat, representatius d’un terroir i del saber fer de dones i homes apassionats.
El comitè de tast internacional està presidit per Philippe Gaillard, François Gilbert i Sylvain Potard.
Els vins es van tastant al llarg de l’any, a cegues, per part del Comiètè d’experts internacionals de la seu de París. La qualitat del vi en si, s’expressa a la puntuació atorgada i en el comentari que es publica a la guia.
Els tasts permeten, per una banda, la selecció per la guia de vins i, per l’altra, l’atribució de medalles pel Concurs Internacional.
Les medalles gilbert & Gaillard són una eina molt buscada per importadors i distribuïdors de tot el món.